دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

دستگاه عرق گيري

۷ بازديد

فروش دستگاه تقطیر سنتی جهت تقطیر گیاه رازیانه در سایزها و ظرفیت های مختلف بازدهی عرق رازیانه در ساعت توسط بازرگانی سینا.

با استفاده از دستگاه تقطیر خانگی بطور سنتی و آسان میتوانید عرق رازیانه تولید کنید ، البته توسط این دستگاه میتوانید از تمامی گیاهان مانند شیرین بیان ، شاتره ، سنبل الطیب ، زیره که دارای اسانس و رایحه خاص هستند نیز عرق کشی کنید.

برای تولید عرق گیاهی اول آب و رازیانه را بصورت قطعه قطعه شده را داخل دستگاه تقطیر ریخته و روی شعله میگذرانند تا بجوشد پس از تبخیر آب ، بخار توسط آب سرد جاری ، سرد شده و به مایعی تبدیل می شود که همان عرق خالص و شفاف می باشد.

بخاطر عمل تبخیر سنتی ، عرقی که توسط دستگاه تقطیر خانگی تهیه می شود عاری از هرگونه آلودگی و میکروب بوده و خالص ، شفاف و طبیعی می باشد و از کیفیت بسیاری بالایی برخودار است

. این دستگاه با توجه به سایز دیگ جوش ، در سایزهای ده لیتری ، بیست لیتری ، سی لیتری ، چهل لیتری ، پنجاه لیتری و هفتاد لیتری موجود می باشد که سایز ده لیتری به مقدار هفتصد سی سی در ساعت عرق رازیانه ، بیست لیتری به مقدار یک لیتر در ساعت عرق رازیانه ، سی لیتری به مقدار یک و دو دهم لیتر در ساعت عرق رازیانه ، چهل لیتری یک و نیم لیتر در ساعت عرق رازیانه ، پنجاه لیتری دو لیتر در ساعت عرق رازیانه و هفتاد لیتری به مقدار سه و نیم لیتر عرق رازیانه به شما می دهد. .

کار با این دستگاه بسیار آسان بوده و براحتی با استفاده از دستگاه تقطیر خانگی می توانید عرق گیری ، گلاب گیری ،عرق کشی و گلاب کشی از گیاه رازیانه و یا هر گیاه دیگه ای که مد نظر شماست نمایید.

این شرکت در جهت بهبود مستمر محصولات خود هر ساله محصولات جدیدی وارد ازار می کند.

 

شما از تقطیر شرکت ها و مارک هایی که برای سود بیشتر آب را با عرقیات مخلوط می کنند خسته شده اید
شما یک عطاری و یک فروشگاه گیاهی دارید و می خواهید تجارت خود را گسترش دهید
یا به دنبال راه اندازی مشاغل خانگی خود هستید
بنابراین با استفاده از دستگاههای تقطیر و تقطیر تجاری تجاری بهاره ، خودتان می توانید از گیاهان خشک و تازه دم کرده گیاهی خالص تهیه کنید و عطرسازان معتبر می توانند با تهیه دم کرده های خود تجارت و سود خود را گسترش دهند. یا مشاغل محلی خود را راه اندازی کنید
در مصارف پزشکی نیز از دستگاه تقطیر استفاده های فراوانی می شود

آیا از تقطیر شرکت ها و مارک هایی که برای سود بیشتر آب را با عرقیات مخلوط می کنند خسته شده اید؟
شما یک عطاری و یک فروشگاه گیاهی دارید و می خواهید تجارت خود را گسترش دهید
یا به دنبال راه اندازی مشاغل خانگی خود هستید؟
بنابراین ، با استفاده از دستگاههای تجاری تقطیر تجاری و تقطیر بهاره ، خودتان می توانید گیاهان خالص را از گیاهان خشک و تازه دم کرده تهیه کنید و عطرسازان معتبر با تهیه دم کرده خود می توانند تجارت و سود خود را گسترش دهند. یا مشاغل محلی خود را راه اندازی کنید

آموزش جامع خواندن کف دست (کف بینی)

کی پاکارد، یکی از متخصصان آمریکایی و نویسنده کتاب زندگی شما در دستانتان است: در مورد خط های کف دست و معانی آن ها اطلاعات زیادی در اختیار ما قرار می دهد. آیا شما هم دوست دارید که تجربه خواندن خطوط روی کف دست یا کف بینی را داشته باشید ؟ باید اول یاد بگیرید که چگونه این خط ها را بشناسید . افرادی مثل کی پاکارد باعث شده اند که این کار کمی راحت تر شود.

اولین کاری که باید انجام دهید انتخاب کردن دست است، یعنی این که انتخاب کنید خطوط کدام دست فرد را بخوانید. برای این که در مورد دیدگاه به زندگی اطلاعات داشته باشید و ببینید که چگونه خودتان را به جهان ارائه داده اید، باید دستی را انتخاب کنید که بیشتر از آن استفاده می کنید. ( یعنی راست دست هستید یا چپ دست) برای تست روابط شخصی ، رویا ها و مواجهه ها و درگیری های عاطفی، به دست دیگر خود نگاه کنید. آیا با دیدن خط ها مشکل دارید ؟ دست خود را زیر یک لامپ روشن بگیرید.

بقیه مطالب کف بینی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.