دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

2- راهنماي مبتديان براي ايجاد روحيه شخصي خود

۵ بازديد

 

مهمترین نکته ای که هنگام ایجاد روحیه باید به آن توجه کنید دما و تمیزی است. مطمئن شوید ناحیه ای دارید که بتوانید دمای آن را ثابت نگه دارید. واقعاً بهتر است به جای نوسان ، یکی کمی سردتر داشته باشید. اگر با درجه حرارت دست و پنجه نرم می کنید ، یک سینی حرارتی ، آب گرمکن یا بخاری بخرید. این کار این مشکل را برای شما حل می کند. اطمینان حاصل کنید که تمام وسایلی که با مایع تخمیر تماس پیدا می کنند تمیز هستند.

برای انجام تخمیر به فضای کمی احتیاج دارید. یک سطل در منطقه ای به ابعاد 300 300 300 میلی متر قرار می گیرد. به یاد داشته باشید این می تواند سرگرم کننده و مفید باشد زیرا صرفه جویی بزرگی در نظر گرفته شده است. در برخی از کشورها تولید الکل برای مصارف خانگی غیرقانونی است. برای افراد در انگلستان لطفاً توصیه های ارائه شده از HMCE را در صفحه سلب مسئولیت انگلستان مشاهده کنید. اگر قبلاً آن را انجام نداده اید ، ما اکیداً توصیه می کنیم کیت کامل استارت را بخرید. این شامل همه چیزهایی است که شما نیاز دارید با دستورالعمل کامل و ارزش زیادی برای پول دارد.
تجهیزات مورد نیاز

سطل 30 لیتری با درپوش ، گرومت و قفل هوا
دماسنج
آب سنج
هیدرومتر روح (محدوده 70-100٪ ABV)
سایفون استارت آسان (MEDIUM) با درپوش جریان و گیره بست
مخلوط کردن پارو
یک سطل دیگر - به عنوان مثال سطل 30 لیتری با درپوش (درپوش حفره غوطه ور)
هوا هنوز

مواد مصرفی مورد نیاز

مخمر توربو خالص (برای تخمیر)
کربن توربو (برای تخمیر)
Turbo Clear (برای پاکسازی)
7 برابر شکر دم کرده (گلوکز/دکستروز) 1 کیلوگرم
لیکور یا طعم دهنده های روح

فرایند تولید

21 لیتر آب تمیز را در دمای 30 درجه سانتی گراد بردارید و آن را به سطل تمیز 30 لیتری اضافه کنید ، سپس 6 کیلو شکر را اضافه کنید. با این کار حجم اولیه 25 لیتر برای شما فراهم می شود. خوب مخلوط کرده و به هم زدن ادامه دهید تا کاملا حل شود.
می توانید به جای شکر از 7 کیلوگرم پودر گلوکز (دم کرده) استفاده کنید. این یک روش تمیزتر و بهتر تولید می کند و یکبار الکل خالص تری را به شما تقطیر می کند.
شیرینی مخمر مخلوط شده سه برابر شده را اضافه کرده و خوب مخلوط کنید. حالا Sachet of Carbon را برداشته و به آرامی ماساژ دهید تا از شر توده های جامد خلاص شوید. حالا این را اضافه کنید و خوب هم بزنید ، مواظب باشید محتویات آن کاملاً سیاه نشود.
به مدت 7 روز در دمای اتاق که باید 18-24 درجه سانتی گراد باشد تخمیر شود. اگر دما در سمت سردتر باشد ، ممکن است کمی بیشتر طول بکشد ، اما به هیچ وجه به تخمیر آسیبی نمی رساند.
هنگامی که تخمیر به پایان رسید (گرانش بین 980 تا 990 خواهد بود که در هیدرومتر خود مشاهده خواهید کرد) خوب هم بزنید تا تمام گازهای دی اکسید کربن که در مایع هنگام تخمیر در مایع تجمع یافته اند حذف شده و سپس Turbo Clear را اضافه کنید. این کیسه دو قسمتی است که باید با فاصله یک ساعت اضافه شود.
به مدت 24 ساعت بگذارید تا مایع شفاف ترجیحاً در یک مکان سرد خنک شود.
وقتی همه چیز خوب شفاف است ، مایع شفاف رسوب (این بسیار سیاه خواهد بود) را درون یک ظرف تمیز بریزید.
همه محصولات دارای دستورالعمل کامل و واضح روی بسته هستند. اکنون تقریباً 24 لیتر الکل شفاف خواهید داشت که طعم هیچ چیز را نخواهد داشت (تقریباً مانند آب الکلی) اما تقریباً 14 AB ABV دارد.

برای تهیه الکل

4 لیتر مایع شفافی که داریم (در بالا) بردارید و آن را در هوا ثابت قرار دهید.
اگر به داخل دستگاه دقت کنید (ابتدا قسمت بالایی آن را بردارید) در علامت 4 لیتر یک فرورفتگی جزئی وجود دارد. زیادی پر نکنید.
ابتدا تقویت کننده های جوش سرامیکی و یک عدد نرم کننده تقطیر کننده را در محفظه فولاد ضد زنگ قرار دهید و سپس مایع شفاف الکلی (اغلب به عنوان شستشو شناخته می شود) را تا علامت 4 لیتر اضافه کنید. درپوش باید تعویض شود و هوا هنوز روشن باشد.
کلکتور یا یک کوزه بزرگ را زیر دهانه سیاه قرار دهید. حدود یک ساعت طول می کشد تا هر گونه الکل شروع به چکیدن کند. اجازه دهید این کار حدود 60 دقیقه دیگر (در مجموع 2 ساعت از ابتدا تا انتها) یا تا زمانی که 700 میلی لیتر جمع آوری کرده اید (میزان الکل تقریباً 60 AB ABV باشد) ادامه یابد. شما می توانید تا 800 میلی لیتر جمع آوری کنید ، اما اگر کمی بیشتر از حد شود ، خوب است.
مقدار 700 میلی لیتر را بردارید و با افزودن 50٪ آب ، در این مورد 350 میلی لیتر (در حال حاضر 40٪ ABV) رقیق کنید. سپس باید از طریق ظرف دوم (با کارتریج کربنی که در قسمت زیر پیچ خورده است) تغذیه شود. کارتریج قبل از شروع باید 45 ثانیه با آب گرم فعال شود. این ظرف به خوبی در بالای بزرگترین ظرف قرار می گیرد. حالا الکل رقیق شده را در ظرف بالایی بریزید و اجازه دهید تا از طریق کارتریج کربن عبور کند.
طعم های روح را می توان اضافه یا رقیق کرد تا لیکور تولید شود. نیازی به گفتن نیست که ما فقط طعم دهنده های Still Spirits را توصیه می کنیم. همه محصولات Still Spirits دارای دستورالعمل کامل مخلوط کردن در پشت هر یک و میزان الکل مورد نیاز هستند.
پس از اتمام کار دستگاه را از شبکه اصلی خاموش کرده و قبل از برداشتن درپوش و خالی کردن محتویات ، اجازه دهید خنک شود. این کار را تا زمانی که تمام "شستشو" را تمام کرده اید ، تکرار کنید. نمی تواند ساده تر باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.