دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

2- 5 مرحله راهنماي مبتديان براي تقطير عرقيجات گياهي مانند عرق بيدمشك

۵ بازديد

 



تقطیر عرق نعنا در خانه یک سرگرمی خوب است. اما چگونه می توان مهتابی ایجاد کرد؟ اگر می خواهید روغنی مقطر با کیفیت بالا تهیه کنید ، این کار انجام نمی شود که میوه را در بشکه بگذارید و بگذارید. برای ایجاد یک مشروب الکلی از میوه ها (= برای له کردن میوه ها و تخمیر تفاله میوه) و تقطیر له (= تقطیر ماش ، تقطیر الکل ، تقطیر ارواح) مقدار مشخصی از مهارت های اساسی لازم است. تا آن زمان از تقطیر الکل در خانه خوشحال نخواهید شد.
چرا تقطیر مشروبات الکلی در خانه؟

در سوپرمارکت ها انواع زیادی از عرقیات مقطر یافت می شود. در مغازه های تخصصی می توانید تقریباً هر نوع میوه ای را که به مشروبات الکلی یا کنیاک تقطیر شده است ، بیابید. بنابراین چرا باید این همه کار را صرف تقطیر مشروب در خانه کنید؟

تقطیر الکل در خانه جایگزین مناسبی برای استفاده های دیگر از میوه های شما یا هدر دادن آن است.
به دلیل مقیاس کوچک تقطیر الکل در خانه ، می توان ارواح را تولید کرد که به ندرت برای خرید در دسترس هستند.
اگر الکل خود را در خانه با تهیه ماش خود تهیه کنید ، می توانید شربت ها و برندهای با کیفیت بالا ایجاد کنید ، زیرا فقط با استفاده از مقدار کمی میوه می توانید تمام قسمت ها و ساقه های پوسیده را از بین ببرید.
تقطیر مشروب در خانه یک سرگرمی خوب است که منجر به آزمایش های زیادی می شود و بنابراین سرگرم کننده زیادی است.

تقطیر مشروبات الکلی در خانه - راهنمای مبتدی 5 مرحله ای

چگونه می توان مهتابی را در خانه درست کرد؟ آیا تقطیر الکل برای همه مفید است؟ برای تقطیر الکل در خانه دقیقاً چه باید کرد؟
به مدرسه آنلاین

وضعیت حقوقی تقطیرکنندگان خانگی

در واقع قوانین متفاوتی در هر کشوری در مورد تقطیر الکل در خانه وجود دارد. بنابراین در درجه اول با مرجع قانونی خود تماس بگیرید و خود را از وضعیت قانونی تقطیر منزل در محل خود مطلع کنید.
میوه برای تهیه مش

فقط از میوه های تمیز و کاملاً رسیده استفاده کنید ، برای مثال از آنها استفاده کنید. تهیه کیک این اشتباه است که فکر کنیم میوه های تا حدی گندیده و کثیف به اندازه کافی خوب هستند که بتوانند الکل را در خانه با کیفیت مناسب تولید کنند. اطلاعات مفصل در مورد نحوه تهیه ماش که در فیلم های مهتابی خانگی ما پیدا می کنید ، در راهنمای تقطیرکنندگان ما در مورد تقطیر در خانه و در دستورالعمل کوتاه ما - چگونه مهتابی درست می کنید.
تخمیر

میوه خرد شده و له شده را در یک بشکه بریزید ، آن را ببندید و یک قفل تخمیر را وصل کنید. قفل تخمیر ضروری است! اضافه کردن مخمر ، پکتیناز و اسید را فراموش نکنید. فقط با این مواد یک مش کامل شکل می گیرد - بدون قالب و پوسیدگی. بسته به مواد تشکیل دهنده ، دو نوع مختلف ماش وجود دارد: پوره های معمولی (میزان الکل کم) و پودرهای درجه یک (محتوای الکل زیاد). پودرهای معمولی باید بلافاصله پس از تخمیر تقطیر شوند ، برای کیفیت فوق العاده تقطیر باید چندین سال در بطری های شیشه ای یا مخازن فولادی ذخیره شود (ذخیره سازی چوبی چوبی داستان دیگری است). از طرف دیگر ، ماش های درجه یک باید حداقل شش ماه قبل از تقطیر نگهداری شوند. پس از این دوره ، خمیر درجه بالا عاری از سر است (foreshot). برای برجسته شدن نیازی به نگهداری سالانه برای سالها نیست.
تقطیر - تقطیر الکل

برای تقطیر از کل مش ، از دو قسمت مایع و جامد استفاده کنید. قبل از تقطیر خمیر را فیلتر نکنید. طعم و بو را با فیلتراسیون از دست خواهید داد. بنابراین عکسها دارای اجزای جامد هستند. بنابراین استفاده از محافظ سوختگی ضروری است. عکسهای بزرگ کتریهای معمولی هستند که عمدتا مجهز به همزن هستند ، اما این سیستم برای عکسهای کوچک مسی از دستگاههای تقطیر سرگرمی مناسب نیست. اگر خمیر حاوی کمتر از 10٪ الکل ABV باشد ، باید دوبار تقطیر کنید (دوبار تقطیر). اگر میزان الکل از آن بیشتر باشد ، یک تقطیر ساده کاملاً کافی است. این نوع تقطیر شدیدترین طعم و بو را تولید می کند ، بیش از الکل مقطر دوبار. جدا کردن سرها (foreshot) را فراموش نکنید. همچنین اگر خمیر شما خالی است ، باید حدود 30 قطره در 1.5 لیتر (1.5 لیتر آمریکا) ماش را جدا کنید. قلب ها را تا دمای بخار 91 درجه سانتی گراد (196 درجه فارنهایت) جمع کنید ، پس از آن می توانید دم ها را جمع آوری کرده یا تقطیر را متوقف کنید.
رقیق کردن ارواح مقطر

در مورد رقیق سازی الکل (محاسبه کننده رقیق کننده الکل) دو نظر مخالف وجود دارد: رقیق کردن بلافاصله پس از تقطیر یا رقیق کردن پس از ذخیره سازی. هر دو روش مزایا و معایب خاص خود را دارند. ما ترجیح می دهیم بلافاصله پس از تقطیر رقیق شویم ، در این حالت روح تمام شده یا برندی را می توان در بطری های شیشه ای ذخیره کرد. اگر روح یا برندی در کاسه های چوبی ذخیره می شود ، بلافاصله پس از تقطیر رقیق نشوید - بخشی از الکل از طریق دیواره کاسه تبخیر می شود. در این حالت ، پس از ذخیره سازی ، برندی را رقیق کنید. در موارد دیگر الکل را در ظروف (بطری) ساخته شده از شیشه ، سرامیک یا فولاد ضد زنگ قرار دهید. هرگز از پلاستیک برای ذخیره الکل با مقاومت بالا استفاده نکنید!

موفقیت های فراوان!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.