شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

2- تقطير خانه به صورت مرحله به مرحله

۳ بازديد

 


وقتی از گلدان بی حرکت استفاده می کنید ، تهیه "eau de vie" یا برندی میوه در خانه آسان و بی خطر است. هنگامی که "eau de vie" خانگی خود را به بازدیدکنندگان ارائه می دهید ، هنر قدیمی تقطیر در خانه را بیاموزید و با یک سنت قدیمی مهمان نوازی ارتباط برقرار کنید.
قدم به قدم تقطیر خانه
وقتی از گلدان بی حرکت استفاده می کنید ، تهیه "eau de vie" یا برندی میوه در خانه آسان و بی خطر است. هنگامی که "eau de vie" خانگی خود را به بازدیدکنندگان ارائه می دهید ، هنر قدیمی تقطیر در خانه را بیاموزید و با یک سنت قدیمی مهمان نوازی ارتباط برقرار کنید.
سطل تخمیر مقیاس اما حتی یک بار دویدن در 5 گالن نیز مقدار قابل توجهی الکل تولید می کند. در حالی که همیشه رویای بزرگ داشتن خوب است ، اما عکسهای کمتر از 1 گالن (4 لیتر) شما را تشویق می کند که خلاق باشید و شرکت را در محدوده و روح تقطیر صنایع دستی در خانه نگه دارید.
در حال کار با قابلمه

منبع گرما: ترشحات زیر چند لیتر بهتر است با گاز طبیعی یا پروپان و در حالت ایده آل در حمام آب کار کنند. این امر به این دلیل است که هنگام تقطیر برای حداکثر طعم ، باید تقطیر را تا حد ممکن کند نگه دارید. اگر غیر مستقیم باشد می توان گرما را در یک عکس کوچک کنترل کرد.

-تبلیغات-

آماده شدن برای تقطیر: یک محل کار در اطراف منبع حرارتی که برای تقطیر استفاده می کنید را پاک کنید. به موارد زیر نیاز خواهید داشت:

بی حرکت
شراب
ملاقه
یک دوجین لیوان کوچک برای جمع آوری تقطیر
یک پارچ برای مخلوط کردن الکلی که برای نوشیدن ذخیره می کنید
یک شیشه با درب برای تقطیر نوشیدنی ذخیره شده
در صورتی که قصد دارید آنها را مجدداً پراکنده کنید ، یک شیشه برای "سر و دم" تهیه کنید
یک نشانگر دائمی که روی شیشه می نویسد
یک کاسه مخلوط به همراه آرد و آب برای ایجاد خمیر برای آب بندی مفاصل
و یک اسفنج و حوله مرطوب برای استفاده از پولیش محل سکونت و تمیز کردن نشت ها.
اگر نیاز به صیقل دادن داخل یا خارج دارید ، سرکه و نمک نیز در دست داشته باشید.

آماده سازی عکس: مطمئن شوید که محل سکونت تمیز است. اگر مس برای مدت طولانی بدون استفاده بماند ، به طور طبیعی اکسید می شود. روش سنتی برای صیقل دادن داخلی مس این است که کمی مس را گرم کنید و سپس مقداری سرکه (1/8 تا 1/4 فنجان برای نمونه های کوچک) در محل سکون بریزید که توسط یک قاشق غذاخوری نمک تعقیب می شود. سپس با اسفنج پهن کنید. می توانید قسمت بیرونی محل خواب خود را با سرکه و نمک نیز جلا دهید.

راه اندازی گام به گام: این مراحل را دنبال کنید تا دستگاه خود را برای اجرای تقطیر تنظیم کنید.

قابلمه را روی منبع حرارت قرار دهید. اگر از حمام آب استفاده می کنید ، صندلی را در قابلمه ای قرار دهید که به اندازه کافی بزرگ باشد تا 3/4 آن را در آب غوطه ور کنید. به عنوان مثال ، یک لیتر 2 لیتری هنوز به راحتی در اجاق هلندی می نشیند. در مرحله بعد ، تقریباً 3/4 محل سکون را با شراب که تقطیر می شود پر کنید و سپس آن را جمع کنید. شراب هنگام گرم شدن می تواند کف کند بنابراین بیش از حد پر نکنید.
صندلی را جمع کنید این معمولاً به این معنی است که درپوش را روی دیگ تقطیر قرار دهید ، لوله را از درب به سیم پیچ کندانسور بریزید ، آب سرد را به کندانسور اضافه کنید و در نهایت یک لیوان را زیر دهانه ای قرار دهید که الکل از طریق آن جریان می یابد. همانطور که اکثر دستگاه های تقطیر خانگی بداهه نوازی می کنند ، راه اندازی آنها ممکن است کمی طول بکشد تا کار کند.
پس از مونتاژ صندلی ، از محکم بودن اتصالات اطمینان حاصل کنید. به عنوان مثال ، در یک خانه ثابت ، مطمئن شوید که هر چوب پنبه یا درپوش لاستیکی محکم در جای خود قرار دارد. همه اتصالات شل و محکم باید مهر و موم شوند. در کوره سنتی آلمبیک مسی ، این به معنای آب بندی محل درب در گلدان و جایی است که لوله مسی منتهی از درب گردن قو در سیم پیچ کندانسور قرار می گیرد. خمیر غلیظ ساخته شده از آرد و آب سیلانت سنتی است.
اگر از حمام آب استفاده می کنید ، از فویل آلومینیومی استفاده کنید تا در صورت لزوم ، یک درپوش بداهه در اطراف محل قرار دهید. این باعث کاهش مصرف انرژی و کاهش تبخیر از حمام آب می شود.
اگر سیم پیچ کندانسور قبلاً توسط آب سرد احاطه نشده است ، اکنون آب سرد را اضافه کنید.

عملکرد بی حرکت: قسمت ساده کارکردن عکس ثابت است. فقط دو قانون وجود دارد: آهسته پیش بروید ، الکل را سریعتر از یک قطره بیرون ندهید و از شیشه یا لیوان زیادی برای جمع آوری تقطیر استفاده کنید تا بعد از دویدن ، وقتی قضاوت شما بهتر شد ، می تواند بدی ها را دور بیندازد و خوبی ها را حفظ کند.

زیر سکوت حرارت را روشن کنید. با شعله قوی شروع کنید و در صورت تقطیر در بین ماری ، حمام آب را به جوش بیاورید. هنگامی که با حالت آرامش خود آشنا شدید ، متوجه خواهید شد که زمان شروع به کار الکل چگونه است. هر از گاهی لوله مسی را نزدیک درب و همچنین نزدیک کندانسور لمس کنید. جریان الکل به زودی پس از داغ شدن مس در محل ورود به آب خنک کننده شروع می شود. من اغلب متوجه می شوم که بخار از جایی که مس درست قبل از آن وارد آب می شود یا درست مانند موجودات الکلی شروع به بالا آمدن می کند. به ویژه مهم است که اجازه ندهید محل سکون بیش از حد گرم شود. سرعت ایده آل بیشتر از 1 قطره در ثانیه نیست.

بینی شما چیزی است که برای جدا کردن "اجرا" به اجزای تشکیل دهنده آن استفاده می کنید: حفره ها ، سرها ، قلب و دم ها. سرها و دمها ممکن است ذخیره شوند تا دوباره پر شوند. قلب ها مصرف می شوند ، اگرچه بسته به مزه ، ممکن است ابتدا با آب رقیق شوند. بین قسمت های مختلف اجرا تفکیک واضحی وجود ندارد. هنر و هنر تقطیر این است که چگونه دستگاه تقطیر کننده با استفاده از بینی خود تماس می گیرد.

Foreshots: اولین الکلی که بیرون می آید foreshots نامیده می شود. حفره ها به شدت آلوده به استون و متیل الکل هستند. هنوز این الکلها را ایجاد نمی کند ، اما آنها را متمرکز می کند. از نظر مقدار ، استون و متیل (چوب) الکل سمی هستند. بوی وحشتناکی نیز دارند. این بو را بیاموزید. در این مرحله نمی توانید خیلی آهسته پیش بروید. حفره ها دور ریخته می شوند.

سر: مخلوطی از الکلهای نامطلوب و درصد افزایشی اتیل استات ، که یکی از ترکیبات مهم طعم در شراب انگور و متانول است ، وجود دارد. اکثر تقطیر کنندگان تجاری سرها را برای دومین و سومین بار ذخیره می کنند. ممکن است بخواهید آنها را نجات دهید ، پرتاب کنید یا حداقل مقداری به قلب اضافه کنید. هیچ قانون ثابتی وجود ندارد.

قلب ها: قلب اصلی ترین اتانول است. بوی آن روشن و تازه است و به شدت تداعی کننده میوه یا گیاه زیرین در شراب های میوه ای و ترشحات میوه ای و گیاهی است. با ثابت نگه داشتن قطره ثابت ، متوجه می شوید که دمای سکون را به آرامی افزایش می دهید. یک قطره در هر ثانیه یا حتی هر دو یا سه ثانیه چیزی است که شما از یک عکس کوچک به دنبال آن هستید. در لیوان های کوچک مانند عینک های جمع آوری شده جمع آوری کنید.

دم: در برخی از موارد طعم تغییر می کند ، رقیق تر می شود (بخار آب بیشتر متراکم می شود) و بو کمتر دلپذیر است. در آن زمان شما در حال کشیدن به دنباله ها هستید. دم ها درصد بالایی از آب را با الکلهای اتانول و فوزل مخلوط می کنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.