شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

2- تقطير در خانه غيرقانوني است ، اما به هر حال نحوه انجام اين كار به شرح زير است

۴ بازديد

 


بنابراین ، شاید عادت گناهکار شما برای تماشای Moonshiners شما را به خیالپردازی تبدیل کرده است. یا شاید شما طناب های خانه را آماده کرده اید تا بتوانید برای یک چالش جدید آماده باشید. شما فکر می کنید ، خوب شلیک کنید ، تقطیر در خانه چه می شود؟ نمی تواند خیلی سخت تر از تهیه آبجو باشد ، درست است؟ فقط بگذارید مقداری آب سیب زمینی پوسیده شود ، آن را بپزید و سپس ، رونق دهید ، اوهوم.

اوه ، نه چندان زیاد

برای اولین بار ، آیا شما آماده هستید تا با جانی لا روبرو شوید ، تبدیل به یک مهتابی رنگی در پشم شوید و تمام قانون شکنی Backwoods را تحمل کنید؟ زیرا با وجود محبوبیت روزافزون ، تقطیر در خانه غیرقانونی است. اما نه به تنهایی ، به خودی خود. درست مانند آبجوسازی که دریچه ای برای تولیدکنندگان خرد آینده در حرفه خود بود ، بسیاری از طرفداران اصلی حرکت رو به رشد تقطیر صنایع دستی دندان های خود را در تقطیر دسته ای کوچک ، هر چند غیرقانونی قطع کردند.

اینها آبهای پیچیده ای برای پیمودن (و تخمیر) هستند ، به همین دلیل ما با کالین اسپولمن از برنده جایزه Kings County Distillery در بروکلین تماس گرفتیم تا خواسته ها و لذت های تهیه بطری قهوه ای خود را به ما نشان دهد.

بگویید کسی علاقه دارد دست خود را در خانه تقطیر امتحان کند. قبل از شروع به درک چه چیزی مهم است؟
اولین و مهمترین چیزی که باید درک کرد این است که غیرقانونی است.

با فرض اینکه با قانون شکنی مشکلی ندارید ، می توانید به قسمت بعدی بروید. شما به یک صندلی نیاز دارید ، که به طور کلی یک تجهیزات گران قیمت است ، اگرچه می توان آن را ارزان قیمت ساخت. یک سرگرمی با اندازه خوب (هشت گالن) همچنان 300 دلار یا بیشتر برای شما هزینه دارد. دستگاه خنک کننده در اصل یک منبع حرارتی برای جوشاندن مایع تخمیر شده به بخار (الکل دارای نقطه جوش کمتری نسبت به آب است) و یک حلقه آب سرد برای ایجاد سطح سرد در داخل سکون برای متراکم شدن و جمع شدن بخار است.

فراتر از آن ، شما همچنین به همه چیزهایی که برای تهیه آبجو یا شراب در خانه نیاز دارید ، احتیاج دارید ، بنابراین انبارها ، کاربوی ها ، وان های پلاستیکی بزرگ - هیچ چیز غیر عادی نیست ، اما اندازه های بزرگ آن به سختی قابل ردیابی است. همه غلات ، مخمر و سایر مواد تشکیل دهنده را معمولاً می توان در یک مغازه دم خانه یا خواربارفروشی یافت.

راحت ترین نوع ارواح در خانه تولید می شود؟
برای تقطیر ، توصیه می کنم با چیزی که تخمیر شده است شروع کنید (من از یک کوزه شراب قرمز کارلو روسی استفاده کردم) و سپس آن را تقطیر کنید تا قبل از گذراندن مراحل تخمیر ، از استفاده از بیهوش استفاده کنید. شما نمی خواهید یک هفته را صرف ایجاد تخمیر کامل کنید تا تقطیر را در پایان به هم بزنید. بنابراین شروع با آبجو یا شراب که از فروشگاه خریداری شده است ، راه خوبی برای به دست آوردن آرامش است.

هنگامی که وارد تخمیر ماش یا شستشو می شوید ، اکثر مردم دوست دارند با شکر (در اصل یک شربت ساده تخمیر شده) شروع کنند. برای طعم دادن می توانید دانه ها را اضافه کنید ، اما شستشوی ماه با شکر به سختی خراب می شود. دانه ها سخت تر هستند ، اما مفید هستند. هرکسی که آبجو درست کرده است در این زمینه پای خود را دارد ، بنابراین اگر با دم کردن خانه راحت هستید ، تقطیر خانه از غلات برای تهیه ویسکی آسان خواهد بود. شراب تا براندی در اصل همان فرایند است ، اما از میوه به جای غلات.
مکانهای مناسبی برای علاقه مندان برای تهیه تجهیزات و مواد اولیه چیست؟
فرض کنید می خواهید یک بوربن خانگی درست کنید. شما به راحتی می توانید آرد ذرت را پیدا کنید ، اما احتمالاً می خواهید جو چاودار و جو مالت را از یک مغازه خانه فروشی تهیه کنید. اکثر مغازه های خانگی انواع مخمرها را حمل می کنند ، و یکی که برای دستگاه های تقطیر کننده طراحی شده است ، طعم و عملکرد بهتری نسبت به مخمر نانوا (که کار می کند) یا مخمر آبجو (که می تواند فریبنده باشد) به شما می دهد. سایتهای خوب برای عکسهای سرگرمی brewhaus.com ، hillbillystills.com یا milehidistilling.com است.

یک خانه خوب هنوز هم معمولاً چگونه به نظر می رسد؟
با فرض اینکه شما یک قابلمه برای خرد کردن و یک سطل پلاستیکی بزرگ برای تخمیر دارید ، آخرین مرحله در این مرحله حرکت است. قوطی ها دارای انواع مختلفی هستند ، اما ساده ترین و سنتی ترین آنها بهترین است: گلدان ساکن ، اساساً یک قابلمه بسته با لوله ای که از بالای آن خارج می شود ، همراه با نوعی منبع گرما. از آنجا که انفجارها در اطراف عکسهای معمولی رایج است ، صفحه گرم کن برقی امن ترین است. لوله بالای گلدان باید از حمام آب سرد عبور کند ، بنابراین بسیاری از عکسها دارای یک سیم پیچ مسی هستند که از سطل آب سرد عبور می کند. هنگامی که صفحه داغ را روشن می کنید و صبر می کنید تا جوش بیاید ، بخار از طریق لوله عبور کرده و وارد سیم پیچ سرد می شود. در آنجا متراکم شده و انتهای لوله خارج می شود. هنگامی که این را جمع آوری می کنید ، روح مقطر بسیار خام دارید.

----

نکته دیگر این است که دولت فدرال از تولیدکنندگان می خواهد تا TTB (ATF سابق) نام و آدرس افرادی را که عکس تهیه کرده اند تهیه کنند. شما مجاز به درخواست مجوز اتانول سوخت هستید ، که به شما امکان می دهد اتانول بسازید (ویسکی اتانول است ، اما 10 درصد بیشتر بنزین چنین است). این معمولاً یک چیز خوب است در صورتی که مجبور باشید سکون خود را توضیح دهید.

آیا نکاتی در مورد تقطیر وجود دارد که مایل به افشای آن هستید؟
همه چیزهایی که از سکون بیرون می آید خوشمزه نیست. قسمت میانی ، "قلب" معمولاً بهترین است. قسمت اول ، "سر" ، می تواند حلال باشد و طعم لاک ناخن را دارد و قسمت بعدی ، "دم ها" ، می تواند مانند آبجو بد مزه دار و ترد باشد. سر و دم را می توان برای تقطیرهای آینده جمع آوری و پیر کرد. بنابراین یافتن زمان جمع آوری ویسکی و بازیافت یا دور ریختن آن می تواند مشکل باشد. من پیشنهاد می کنم که تقطیر را در کوزه های بنایی کوچک جمع آوری کرده و سپس به جای وسواس در مورد برش ها در طول تقطیر ، می توانید به سادگی انتخاب کنید که بعد از اتمام تقطیر کدام شیشه ها را می پسندید و می تواند به "قلب" شما تبدیل شود.

وقتی در خانه تقطیر می کنید چگونه پیر می شوید؟
افزایش سن در مقیاس کوچک می تواند مشکل باشد. تراشه های بلوط وجود دارد که کار خوب ، اما ناقص را در تقلید از اتفاقات داخل بشکه انجام می دهند. همچنین می توانید بشکه های مینیاتوری تهیه کنید که 2-5 لیتر روح دارند. اینها می توانند بسیار نشت کنند و اگر مراقب نباشید ممکن است بیش از حد افزایش یابد. با این اوصاف ، ویسکی سفید غالباً دست کم گرفته می شود و مردم غافلگیر می شوند که اگر مهتابی به خوبی ساخته شود می تواند خود به خود ثابت بماند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.