شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

2- دستور العمل پاي سيب با دستگاه تقطير

۶ بازديد

 




برای دستور العمل پای پای ماه ، 8 فنجان مهتاب (120 اثبات) یا ودکا (80 اثبات) ، 3-4 فنجان شکر قهوه ای ، 10 چوب دارچین ، ادویه پای سیب ، زنجبیل خشک ، لوبیای وانیل و 1 سیب را ترکیب کنید.

در حالی که پای سیب نمادی از افتخار و رفاه ملی آمریکا است ، اما یکی از مشهورترین طعم های مهتاب در خارج از کشور است. و به دلایل خوب. یکی از بهترین چیزها در مورد مهتابی با طعم سیب این است که می توانید از آن در ماه های زمستان به عنوان یک نوشیدنی گرم یا به عنوان یک نوشیدنی طراوت آور تابستانی روی یخ لذت ببرید. برای این دستور غذا ، ما مرحله به مرحله نحوه تهیه یک دسته خوشمزه از ماه پای پای سیب را توضیح می دهیم.
دو نوع دستور پخت

انواع مختلفی از دستور العمل های مختلف وجود دارد که می توانید از آنها برای تهیه مهتابی با طعم پای سیب استفاده کنید. به همین دلیل ، در این راهنما ، ما به دو روش مختلف می پردازیم که می توانید برای ایجاد یک مهتاب خوش طعم انجام دهید.

اولین دستور العمل که ما به آن می پردازیم ، زمان کمتری برای تکمیل آن به شما نیاز دارد ، اما کمی آماده سازی و مراحل بیشتری دارد. دستور دوم بسیار ساده است اما تکمیل آن کمی بیشتر زمان می برد. هر دو دستور العمل می توانند از مهتابی که با پیروی از راهنمای راهنمای نحوه ساخت مهتاب ما استفاده کرده اید استفاده کنند.

صرف نظر از دستور العمل مهتابی سیب که در اینجا دنبال می کنید ، در نهایت یک دسته آب دهان طعم دار ایجاد می کنید. بنابراین بدون معرفی بیشتر ، بیایید به این دستور غذا بپردازیم!

اگر به هرگونه مواد یا لوازم مورد نیاز در این دستور غذا نیاز دارید ، به صفحه فروشگاه تقطیر ما سر بزنید تا ذخیره سازی کنید. در Mile Hi Distilling ، ما دوست داریم با راهنمای مفید ، دستور العمل های خوشمزه و لوازم تقطیر با کیفیت بالا به افرادی که علاقه مند به ارواح هستند کمک کنیم. همچنین می توانید ویدئوی راهنمای تک تک عکسهای ما را مشاهده کنید.

گام به گام مرور کنید. روی هر یک از این پیوندها کلیک کنید تا به مرحله ای که می خواهید ببینید بروید:

دستور پخت اپل پای ماه (نسخه سریع)
- جزئیات آماده سازی
- عناصر
-دستورالعمل های مرحله به مرحله

دستور العمل پای ماه ماه (نسخه آهسته تر)
- جزئیات آماده سازی
- عناصر
-دستورالعمل های مرحله به مرحله
دستور العمل مهتابی پای سیب
(نسخه سریع)

این نسخه از این دستور پخت سیب زمینی سریعتر است زیرا از یک عنصر گرم کننده برای تسریع فرایند بیرون آوردن طعم ادویه ها به مخلوط کنسانتره سیب استفاده می کنید. اگرچه این راهی سریعتر است که می توانید از آن برای ایجاد دسته ای از ماه پای پای سیب استفاده کنید ، اما این تکنیک احتمال بیشتری برای تولید طعم های تلخ تر نیز دارد. با استفاده از این تکنیک سریع ، هنوز می توانید طعم بسیار خوبی از مهتاب بدست آورید ، اما صبر به دلایلی یک مزیت است.

یک قانون سخت در اینجا این است که در حالی که هنوز آن را روی یک عنصر گرمکن دارید ، مهتابی را به دسته جوشان خود اضافه نکنید. این امر دو دلیل دارد. یکی مسئله ایمنی است. Moonshine قابل اشتعال است و هرگز نباید در کنار عنصر گرمایش قرار گیرد. دلیل دوم بیشتر در مورد طعم محصول نهایی شما است. الکل در 174 درجه شروع به تبخیر می کند. اگر مهتابی را به مخلوط کنسانتره سیب در حال جوش/جوش اضافه کنید ، فقط یک ماه ماه پای پای سیب با طعم پایین تر و طعم تر ایجاد می کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.