شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

2- طرز تهيه تكيلا:

۵ بازديد

 


راهنمای تقطیر کننده برای دم کشیدن ارواح آگاو


در این راهنما ، ما قدم به قدم طرز تهیه تکیلا از ابتدا را به شما آموزش می دهیم. ما با پوشش زمینه تکیلا و منشاء ترکیبات آن شروع می کنیم. سپس به اصول اولیه نحوه ایجاد تکیلا در ساده ترین شکل آن می پردازیم. در نهایت ، ما انواع روش های مختلف پیری را برای دستیابی به طعم های مختلف تکیلا ، با جزئیات بیشتری بررسی می کنیم. همه لوازم مورد نیاز برای تقطیر تکیلا خانگی خود را می توانید در فروشگاه ما پیدا کنید. اگر بیشتر تقطیر کننده و نوشیدنی جین هستید ، راهنمای ما در مورد نحوه تهیه جین را بررسی کنید.

در Mile Hi Distilling ، ما دوست داریم با راهنماهای مفید و عکسها و لوازم ماهواره ای با کیفیت بالا به افرادی که علاقه مند به ارواح هستند کمک کنیم. یادگیری نحوه تهیه یک دسته عالی از تکیلا یا "روح آگاو" نیاز به توجه زیادی به جزئیات دارد. بنابراین مطمئن شوید که برای ایجاد بهترین تکیلا ممکن ، برنامه ریزی کاملی داشته و با دقت اجرا کنید. بیایید شروع کنیم!

*** قبل از شروع کار تقطیر ارواح در خانه غیرقانونی است. این راهنما به عنوان یک راه حل فرضی است. Mile Hi Distilling هیچ گونه رفتار غیرقانونی یا غیرقانونی را نمی پذیرد و نمی تواند مسئول اقدامات انجام شده توسط افرادی باشد که در چارچوب قانون عمل نمی کنند. ***

گام به گام مرور کنید. روی هر یک از این پیوندها کلیک کنید تا به مرحله ای که می خواهید ببینید بروید:
پیشینه ای کوتاه در مورد تکیلا
شروع کار: چیدن مواد لازم برای شستشوی تکیلا
طرز تهیه تکیلا: دستور شستشو
تخمیر شستشوی تکیلا شما
تقطیر تکیلا خود را
جمع آوری تقطیر تکیلا
نتیجه
پیشینه ای کوتاه در مورد تکیلا

تکیلا یک روح مقطر بسیار جالب است که برخلاف سایر گیاهان ، از گیاه آگاو تهیه شده است. به طور خاص ، آگاو آبی وبر (Agave tequilana یا A. tequilana) بومی غرب مکزیک ، تنها گیاه آگاو است که برای ایجاد تکیلا 100٪ خالص استفاده می شود. A. tequilana به طور کلی چهار نوع دارد. آزول ، آزول لیستادو ، سیگوین و پاتا د مولا. از بین آنها ، آزول تنها گونه ای است که دستگاه های تقطیر تکیلا برای تولید تکیلا استفاده می کنند. آزول همچنین به عنوان "آگاو آبی" بیشترین کشت و بیشتر شناخته شده است.

برای اینکه تکیلا "واقعی و خالص" تلقی شود ، روح باید در یکی از این پنج منطقه در مکزیک تولید شود: میکوآکان ، تامائولیپاس ، گواناخوانتو ، نایاریت و خالیسکو. از بین این پنج منطقه ، Jalisco مشهورترین است و بیشتر تکیلا در جهان در آن تولید می شود.
تکیلا در مقابل مزکال

تکیلا و مزکال ارواح بسیار مشابهی هستند. در واقع ، از نظر فنی همه تکیلا ها مزکال هستند ، اما همه مزکال ها تکیلا نیستند. این به خاطر مواد اولیه ای است که برای ایجاد این روحیات استفاده می شود. اگرچه بسیار شبیه به هم هستند ، اما تفاوت های اساسی بین این دو وجود دارد. تمایز اصلی بین تکیلا و مزکال این است که هر کدام از آنها از نوع متفاوتی از گیاه آگاو برای فرآیند تخمیر استفاده می کنند و این که هر دو در مناطق جداگانه ای از مکزیک تقطیر می شوند. همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، تقطیر تکیلا نیاز به گیاه آبی وبر آگاو دارد ، در حالی که تقطیر مزکال را می توان از بیش از سی نوع مختلف آگاو تهیه کرد ، که تنها یکی از آنها آگاو آبی وبر است. بیشتر مزکالها با گیاه آگاو اسپادین تولید می شوند. مشابه تکیلا که فقط در پنج منطقه مکزیک تولید می شود ، مزکال فقط در نه منطقه تعیین شده مکزیک تولید می شود. این نه منطقه عبارتند از: دورانگو ، گواناخواتو ، گوئررو ، میچوآکان ، اوآخاکا ، پوئبلا ، سان لوئیس پوتوسی ، تاماولیپاس و زاکاتکاس.

مشابه ویسکی های بوربون یا چاودار ، تکیلا دارای ترکیبات مخصوص له کردن/شستشو است تا به عنوان تکیلا خالص طبقه بندی شود. همچنین ، برای طبقه بندی به عنوان تکیلا ، باید فقط در پنج منطقه تعیین شده مکزیک تولید شود ، برخلاف همه اسکاتلندی که در اسکاتلند تولید می شود. بنابراین به منظور استفاده از این راهنما ، مگر اینکه در یکی از آن مناطق مکزیک اقامت داشته باشید ، از لحاظ فنی یک "روح آگاو" خواهید ساخت نه یک تکیلا یا یک مزکال.
طرز تهیه گیاهان آگاو آبی تکیلا

گیاهان آبی وبر آگاو در مکزیک رشد می کنند
شروع کار: چیدن مواد لازم برای شستشوی تکیلا

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، برای تولید تکیلا خالص ، باید از گیاه Blue Weber Agave برای ایجاد شستشو استفاده کنید. خوشبختانه ، شما می توانید شهد آبی آگاو را در اکثر فروشگاه های مواد غذایی یا به صورت آنلاین پیدا کنید ، بنابراین لزوماً نیازی به برداشت گیاه واقعی آگاو برای ایجاد خمیر برای تخمیر خود ندارید. به منظور این راهنما ، ما فقط از شهد آبی آگاو برای کاهش زمان پردازش استفاده می کنیم.

تکیلاس ها به دو دسته اصلی تقسیم می شوند. اولین مورد ، تکیلا است که از 100٪ آگاو برای شستشو/له کردن آنها استفاده می شود. این تکیلا ها با نام Puro شناخته می شوند و بالاترین تکیلا ها مانند Patron ، Don Julio ، Espolon و سایر مارک های معروف را تشکیل می دهند. دسته دیگر تکیلا به عنوان تکیلاس "Mixto" شناخته می شود. این تکیلاها با استفاده از حداقل 51٪ آگاو در مرحله تخمیر تولید می شوند. 49 درصد یا کمتر قند تخمیر پذیر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.